Час роботи
Кошик
Наші контакти: Дніпро, пр-т Богдана Хмельницького, 38
Вам передзвонити?

ДВИГУН АВТОМОБІЛЯ: ПРОБЛЕМИ ТА СПОСОБИ ВИРІШЕННЯ

Двигун несправності

Загальна інформація

Двигун – це своєрідне «серце» автомобіля, що потребує особливого піклування. Грамотна експлуатація дозволяє зберігати його в робочому стані надовго, а недбале ставлення призводить до зниження моторесурсу та передчасних поломок. Про те, що у роботі двигуна з’явилися некоректні моменти сигналізують специфічні ознаки, на які відповідальному автовласнику слід одразу звернути увагу. Нижче ми розберемо найпоширеніші з цих проблем двигуна та їхні причини. Деякі з цих проблем ви зможете вирішити самостійно, на місці, у інших випадках для збереження як самого двигуна, так і власного часу радимо звертатися до спеціалістів.

Не запускається двигун

Причини цього явища можна розділити на 3 групи:

  • Проблеми з електрикою: акумулятор, стартер, свічі та котушки запалювання, електропроводка
  • Проблеми з подаванням палива
  • Некоректна робота електронного блоку управління.

З першою групою проблем найчастіше ви можете зустрітися при першому на день старті двигуна або намагаючись його запустити у холодну пору року. Перш за все перевірте рівень заряду акумулятора. Зробити це дуже просто: вімкніть фари – якщо світло слабке, причина у цьому. Задля попередження розряджання акумулятора, не залишайте автомобіль на ніч на низькому заряді, особливо у осінньо-зимовий період. 
Також не буде зайвим перевірити клеми акумулятора: вони можуть ослабнути або окислитися. Якщо ж з акумулятором все гаразд, перевіряємо свічки запалювання: вони можуть бути залиті паливом або вкриті шаром нагару. В такому випадку відповідно витираємо їх сухою ганчіркою або зачищаємо. У тому разі, коли це не допомогло, треба встановити нові свічки запалювання. Більш складні причини проблем із запуском двигуна наполегливо рекомендуємо вирішувати у професіоналів.

Поява диму з вихлопної труби

 

  • Білий дим з двигуна – звичайне явище, коли мова йде про прогрівання автомобіля. Таким чином, з вихлопної системи виходить надмірна вологість. Але якщо після прогріву білий дим не зникає, це може свідчити про виток антифрізу або проблеми з форсунками або поршневими кільцями. 
  • Сизий дим з двигуна – на авто з дизельним мотором свідчить про неповне згорання палива, прогорання клапанів та зношеність поршневих кілець, а на авто с бензиновим – про неякісність палива або про зношеність ущільнювальних кілець та поршнів, що призводить до потрапляння масла  до камери згорання.
  • Чорний дим з двигуна є нормою лише при запуску і тільки дизельного мотора. В інших випадках він вказує на те, що паливна суміш надмірно збагачена і слід перевірити повітряний фільтр на забруднення і в разі необхідності його замінити.

Надмірна витрата масла

Причиною цього може бути розгерметизація головного блоку циліндрів. Тут допоможе заміна прокладки ГБЦ. Також це може вказувати на зношеність маслознімних ковпачків, кілець та поршнів, а також на порушення цілісності  стінок циліндрів. Якщо ж масло з’являється у свічних колодезях, це свідчить про те, що прокладка клапанної кришки виробила власний ресурс – потрібно купити прокладку клапанної кришки і замінити.

Підвищений шум двигуна.

Виникає при появі підвищеного люфту або тертя деталей, внаслідок потрапляння бруду або зниження рівня змазки чи масла. Слід перевірити роботу компонентів клапана, підшипників, колінвала та КПП.

Двигун перегрівається

По-перше, треба перевірити рівень охолоджуючої рідини і в разі необхідності долити. Якщо причина не в цьому, звертаємо увагу на радіатор охолодження двигуна: він може бути забитий або потребувати заміни. Також можливий вихід з ладу помпи або термостата.

Втрата потужності двигуна

Поява так званих «провалів» при розгоні. Водій тисне на педаль акселератора, а машина «не тягне». Причин такої поведінки автомобіля може бути з два десятка: від появи нагару на свічках до низького рівня компресії в циліндрах. На турбованих авто слід перевірити турбіну. У більшості випадків знадобиться діагностика на СТО.

Велика витрата пального

Обумовлена різними факторами. З одного боку, залежить від стиля водіння, рівня завантаженості авто та тиску в колесах, з іншого – може сигналізувати про зношеність циліндро-поршневої групи, кривошипно-шатунного та газорозподільчого механізмів або про наявність некоректних моментів у роботі системи запалювання. 

Підведемо підсумки.

Дбайливе ставлення до власного автомобіля збільшує ресурс його експлуатації та якість користування. Як кажуть, профілактика – найкраще лікування! Не нехтуйте цим правилом: своєчасно проходьте ТО, звертаючись до професійних дігностів і у разі потреби не шкодуйте грошей на якісні запчастини – ваш двигун віддячить вам надійною роботою!

Якщо немає часу шукати запчастини
телефонуйте нам +38-093-966-67-91 або замовляйте зворотний дзвінок