Навіть якщо деталь точно підібрана до вашого автомобіля, все одно є можливість того, що вже в момент встановлення на СТО вона не підійде. Тому ПРОХАННЯ - «приміряти» куплену деталь найближчими днями після покупки, а щоб у разі чого можна було повернути, не псуйте фірмову упаковку і не залишайте на деталі сліди ВСТАНОВЛЕННЯ, а також зберігайте документ, що підтверджує покупку запчастин.
Що робити, якщо товар, яким Ви не користувалися, не підійшов Вам за кольором, розміром, не влаштував як подарунок тощо?
•КРОК 1 – переконатися, що від дати покупки минуло меньше 14 днів;
•КРОК 2 – звернутися до магазину, з товаром у заводській упаковці та повній комплектації;
•КРОК 3 – при собі мати:
– документ, що підтверджує купівлю (касовий чек або видаткова накладна);
– пластикову картку, якщо Ви розраховувалися карткою за товар;
– документ державного зразка, що засвідчує особу (паспорт, права водія, закордонний паспорт, пенсійне посвідчення).
ПРАВИЛА З ОБМІНУ ТА ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ
У магазині обмін товару належної якості протягом 14 днів здійснюється за дотриманням наступних умов:
– наявність касового чека (видаткової накладної) про придбання товару;
– збережено товарний вигляд виробу та його комплектуючих: відсутні механічні ушкодження, подряпини, потертості, а для товарів у одноразовій (блістерній) упаковці – якщо упаковка не розкривалася;
– товар не має слідів експлуатації*;
– наявність оригінального, цілісного пакування** товару та його комплектуючих;
– збережено повну комплектацію товару, передбачену Виробником: аксесуари, витратні матеріали
* Сліди експлуатації – будь-які зміни в товарі, що свідчать про його використання за призначенням
** Порушення цілісності упаковки – це часткове або повне порушення зовнішнього вигляду упаковки, відсутність будь-яких компонентів упаковки або їх сильне пошкодження (правильне розкриття картонної упаковки її порушенням не є).
Обмін або повернення товару протягом 14 днів за винятком дня купівлі не може бути здійснено в таких випадках:
- недотримання будь-якої з умов, зазначених у п.1.по обміну та поверненню товару;
- істотний недолік – недолік, який унеможливлює або неприпустиме використання товару відповідно до його цільового призначення, що виник з вини виробника (продавця, виконавця), після його усунення проявляється знову з незалежних від покупця причин і при цьому наділений хоча б однією з таких ознак: він не може бути усунений; його усунення потребує понад чотирнадцять днів; робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором.
Повернення товару, що встановлювався на автомобіль, неналежної якості або його обмін провадиться за наявності наступного переліку:
– документа, що підтверджує придбання товару (касовий чек або видаткова накладна);
– акта рекламації сертифікованої СТО;
– корректно заповненого наряду-замовлення;
– повної комплектації товару;
– письмової заяви клієнта на обмін товару чи повернення коштів.
З усіх питань прохання зв'язатися з менеджером за телефонами