Час роботи
Кошик
Вага [г] | 3020 |
Виробник | Артикул |
---|---|
FORD | 1584660 |
Автомобіль | Двигун | Період виробництва | Обсяг (куб.см) |
Потужність | Код двигуна |
---|---|---|---|---|---|
FORD CAPRI III (GECP) | 2.0 | 1978 (січень) - 1985 (грудень) | 1993 | 74 кВт - 101 к.с. | NEN, OHC TL 20 H, Бензин |
FORD CAPRI III (GECP) | 2.0 | 1978 (січень) - 1985 (грудень) | 1994 | 64 кВт - 87 к.с. | |
FORD P 100 II | 2.0 | 1987 (жовтень) - 1992 (грудень) | 1993 | 57 кВт - 78 к.с. | NAE, Бензин |
FORD SCORPIO I (GAE, GGE) | 2.0 | 1985 (квітень) - 1989 (серпень) | 1993 | 77 кВт - 105 к.с. | N8D, NEL, Бензин |
FORD SCORPIO I (GAE, GGE) | 2.0 i | 1985 (квітень) - 1992 (лютий) | 1993 | 85 кВт - 115 к.с. | NRA, NRI, Бензин |
FORD SIERRA (GBG, GB4) | 2.0 | 1987 (січень) - 1993 (лютий) | 1993 | 77 кВт - 105 к.с. | N8C, NES, Бензин |
FORD SIERRA (GBG, GB4) | 2.0 i | 1987 (січень) - 1993 (лютий) | 1993 | 85 кВт - 115 к.с. | N4A, N4I, Бензин |
FORD SIERRA Наклонная задняя часть (GBC, GBG) | 2.0 | 1987 (січень) - 1993 (лютий) | 1993 | 77 кВт - 105 к.с. | N8C, NES, Бензин |
FORD SIERRA Наклонная задняя часть (GBC, GBG) | 2.0 i | 1987 (січень) - 1993 (лютий) | 1993 | 85 кВт - 115 к.с. | N4A, N4I, Бензин |
FORD SIERRA универсал (BNG) | 2.0 | 1987 (січень) - 1993 (лютий) | 1993 | 77 кВт - 105 к.с. | N8C, NES, Бензин |
FORD SIERRA универсал (BNG) | 2.0 i | 1987 (січень) - 1993 (лютий) | 1993 | 85 кВт - 115 к.с. | N4A, N4I, Бензин |
FORD TRANSIT c бортовой платформой/ходовая часть (E_ _) | 2.0 (EME/L/S, ENE/L/S) | 1991 (вересень) - 1994 (серпень) | 1994 | 72 кВт - 98 к.с. | NCA, Бензин |
FORD TRANSIT автобус (E_ _) | 2.0 i (EBL, EDL, EGL, ESS, EUS) | 1991 (вересень) - 1994 (липень) | 1994 | 72 кВт - 98 к.с. | NCA, Бензин |
FORD TRANSIT фургон (E_ _) | 2.0 i (EAL, EAS) | 1991 (вересень) - 1994 (червень) | 1994 | 72 кВт - 98 к.с. | NCA, Бензин |
На нашому сайті можна придбати Розподільний вал ( WG1170832 WILMINK GROUP). Якщо виникають труднощі з підбором - телефонуйте за номером +380939666791 або напишіть в Вайбер, ми Вам підберем за він-кодом.