Час роботи
Кошик
Вага, кг] | 0,536 |
Довжина [мм] | 218,5 |
Зовнішнє різьблення [мм] | M16x1,5 |
Зовнішній діаметр [мм] | 16,5 |
Необхідна кількість | 1 |
Сторона встановлення | всередині |
Ширина зіву гайкового ключа | 16 |
Виробник | Артикул |
---|---|
HYUNDAI | 56540-0U500 |
KIA | 56540-0U500 |
Автомобіль | Двигун | Період виробництва | Обсяг (куб.см) |
Потужність | Код двигуна |
---|---|---|---|---|---|
HYUNDAI ACCENT IV (RB) | 1.4 | 2010 (листопад) - йде виробництво | 1396 | 79 кВт - 107 к.с. | G4FA, Бензин |
HYUNDAI ACCENT IV седан (RB) | 1.4 | 2010 (листопад) - йде виробництво | 1396 | 80 кВт - 109 к.с. | G4FA, Бензин |
HYUNDAI ACCENT IV седан (RB) | 1.6 CRDi | 2011 (жовтень) - йде виробництво | 1582 | 94 кВт - 128 к.с. | D4FB, Дизель |
KIA RIO III (UB) | 1.1 CRDi | 2011 (вересень) - йде виробництво | 1120 | 55 кВт - 75 к.с. | D3FA, Дизель |
KIA RIO III (UB) | 1.2 CVVT | 2014 (листопад) - йде виробництво | 1248 | 62 кВт - 84 к.с. | G4LA, Бензин |
KIA RIO III (UB) | 1.25 CVVT | 2011 (вересень) - йде виробництво | 1248 | 63 кВт - 86 к.с. | G4LA, Бензин |
KIA RIO III (UB) | 1.4 CRDi | 2011 (вересень) - йде виробництво | 1396 | 66 кВт - 90 к.с. | D4FC, Дизель |
KIA RIO III (UB) | 1.4 CVVT | 2011 (вересень) - йде виробництво | 1396 | 80 кВт - 109 к.с. | G4FA, Бензин |
KIA RIO III (UB) | 1.4 CVVT | 2011 (вересень) - йде виробництво | 1396 | 79 кВт - 107 к.с. | G4FA, Бензин |
KIA RIO III седан (UB) | 1.25 CVVT | 2011 (червень) - йде виробництво | 1248 | 65 кВт - 88 к.с. | G4LA, Бензин |
KIA RIO III седан (UB) | 1.25 CVVT | 2011 (жовтень) - йде виробництво | 1248 | 63 кВт - 86 к.с. | G4LA, Бензин |
KIA RIO III седан (UB) | 1.4 CVVT | 2011 (жовтень) - йде виробництво | 1396 | 80 кВт - 109 к.с. | G4FA, Бензин |
KIA RIO III седан (UB) | 1.4 CVVT | 2011 (червень) - йде виробництво | 1396 | 79 кВт - 107 к.с. | G4FA, Бензин |
На нашому сайті можна придбати Осьовий шарнір, рульова тяга ( 90 94 8064 SWAG). Якщо виникають труднощі з підбором - телефонуйте за номером +380939666791 або напишіть в Вайбер, ми Вам підберем за він-кодом.