Час роботи
Кошик
Довжина [мм] | 78 |
Розмір конуса [мм] | 13,3 |
Розмір різьблення 1 | MM10X1.25R |
Розмір різьблення | FM14x1.5R |
Сторона встановлення | ліворуч |
Сторона встановлення | справа |
Схильність конуса | 1/8 |
Автомобіль | Двигун | Період виробництва | Обсяг (куб.см) |
Потужність | Код двигуна |
---|---|---|---|---|---|
CITROEN C-CROSSER (EP_) | 2.2 HDi | 2007 (лютий) - йде виробництво | 2179 | 115 кВт - 156 к.с. | 4HN (DW12MTED4), Дизель |
CITROEN C-CROSSER (EP_) | 2.4 16V | 2008 (серпень) - йде виробництво | 2360 | 125 кВт - 170 к.с. | SFZ (4B12-MMC), Бензин |
CITROEN C-CROSSER ENTERPRISE | 2.4 16V | 2009 (січень) - йде виробництво | 2360 | 125 кВт - 170 к.с. | 4B12, Бензин |
MITSUBISHI OUTLANDER II (CW_W) | 2.0 | 2006 (листопад) - 2012 (листопад) | 1998 | 108 кВт - 147 к.с. | 4B11, Бензин |
MITSUBISHI OUTLANDER II (CW_W) | 2.0 DI-D | 2007 (лютий) - 2012 (листопад) | 1968 | 103 кВт - 140 к.с. | BSY, Дизель |
MITSUBISHI OUTLANDER II (CW_W) | 2.2 DI-D | 2006 (листопад) - 2012 (листопад) | 2268 | 130 кВт - 177 к.с. | 4N14, Дизель |
MITSUBISHI OUTLANDER II (CW_W) | 2.2 DI-D 4WD | 2006 (листопад) - 2012 (листопад) | 2268 | 130 кВт - 177 к.с. | 4N14, Дизель |
MITSUBISHI OUTLANDER II (CW_W) | 2.2 DI-D 4WD | 2010 (вересень) - 2012 (листопад) | 2268 | 103 кВт - 140 к.с. | 4N14, Дизель |
MITSUBISHI OUTLANDER II (CW_W) | 2.2 DI-D 4WD | 2007 (серпень) - 2012 (листопад) | 2179 | 115 кВт - 156 к.с. | 4HN, 4HK, Дизель |
MITSUBISHI OUTLANDER II (CW_W) | 2.4 4WD | 2007 (вересень) - 2012 (листопад) | 2360 | 125 кВт - 170 к.с. | 4B12, 4B12, 4B12, Бензин |
PEUGEOT 4007 (GP_) | 2.2 HDi | 2007 (лютий) - йде виробництво | 2179 | 115 кВт - 156 к.с. | 4HN (DW12MTED4), 4HK (DW12MTED4), Дизель |
PEUGEOT 4007 (GP_) | 2.4 16V | 2008 (січень) - йде виробництво | 2360 | 125 кВт - 170 к.с. | SFZ (4B12-MMC), SFY (4B12-MMC), Бензин |
На нашому сайті можна придбати Наконечник поперечної кермової тяги ( 50309 SPIDAN). Якщо виникають труднощі з підбором - телефонуйте за номером +380939666791 або напишіть в Вайбер, ми Вам підберем за він-кодом.