Час роботи
Кошик
Довжина 1 [мм] | 540 |
Довжина 2 [мм] | 540 |
Довжина 3 [мм] | 640 |
Довжина 4 [мм] | 700 |
Довжина [см] | 58 |
Зовнішній діаметр [мм] | 7 |
Котушка запалювання | Виконання з'єднання DIN |
Матеріал | силікон |
Провід запалювання | Виконання з'єднання SAE |
Розміри радіатора | WIRE WOUND |
Розподільник запалювання / ротор | Виконання з'єднання DIN |
Виробник | Артикул |
---|---|
SUZUKI | 33700-56B20 |
SUZUKI | 33700-58B21 |
SUZUKI | 33700-60A10 |
SUZUKI | 33700-60A20 |
SUZUKI | 33700-63810 |
SUZUKI | 33700-63830 |
SUZUKI | 33700-80010 |
SUZUKI | 33700-80011 |
SUZUKI | 33700-80012 |
SUZUKI | 33700-80810 |
SUZUKI | 33700-82010 |
SUZUKI | 33700-83030 |
SUZUKI | 33705-51G10 |
SUZUKI | 33705-63B10 |
SUZUKI | 33705-80040 |
Автомобіль | Двигун | Період виробництва | Обсяг (куб.см) |
Потужність | Код двигуна |
---|---|---|---|---|---|
SUZUKI SAMURAI (SJ) | 1.3 (SJ 413) | 1988 (листопад) - 2004 (грудень) | 1324 | 47 кВт - 64 к.с. | G13A, Бензин |
SUZUKI SAMURAI (SJ) | 1.3 Привод на все колеса (SJ 413) | 1988 (листопад) - 2004 (грудень) | 1298 | 51 кВт - 70 к.с. | G13BA, Бензин |
SUZUKI SAMURAI (SJ) | 1.3 Привод на все колеса (SJ 413) | 1988 (листопад) - 2004 (грудень) | 1324 | 44 кВт - 60 к.с. | G13A, G13A, Бензин |
SUZUKI SJ 413 | 1.3 | 1984 (вересень) - 1990 (серпень) | 1324 | 47 кВт - 64 к.с. | G13A, Бензин |
SUZUKI SJ 413 | 1.3 | 1986 (серпень) - 1990 (серпень) | 1324 | 44 кВт - 60 к.с. | G13A, Бензин |
SUZUKI VITARA (ET, TA) | 1.6 Привод на все колеса (ET) | 1988 (липень) - 1991 (грудень) | 1589 | 60 кВт - 82 к.с. | G16A (8V), G16A (8V), Бензин |
SUZUKI VITARA (ET, TA) | 1.6 Привод на все колеса (TA, TA01) | 1988 (липень) - 1998 (березень) | 1589 | 59 кВт - 80 к.с. | G16A (8V), G16A (8V), Бензин |
SUZUKI VITARA Cabrio (ET, TA) | 1.6 | 1988 (липень) - 1995 (січень) | 1589 | 59 кВт - 80 к.с. | G16A (8V), Бензин |
На нашому сайті можна придбати Комплект дротів запалювання ( JP310 JANMOR). Якщо виникають труднощі з підбором - телефонуйте за номером +380939666791 або напишіть в Вайбер, ми Вам підберем за він-кодом.